973

Inginer Suport Tehnic

  • Grafic: Full time
  • Deadline aplicare: 31 august , 2019
  • Statut: deschis pentru aplicare
  • Job publicat pe 2 octombrie 2019

Responsabilități

  • Asigurarea nivelului 1 de suport tehnic;
  • Realizarea de servicii de suport client conform SLA (Service Level Agreement);
  • Planificarea, monitorizarea și controlul fluxului cererii de suport si verificarea solutiei oferite;
  • Identificarea resurselor necesare pentru rezolvarea cererii de suport;
  • Colaborarea cu celelalte departamente în vederea furnizării soluției corecte clientului.

Cerințe

  • Studii superioare tehnice, inginerie;
  • Experienta minim 1-2 ani în domeniul suportului tehnic software, implementarea de proiecte software sau dezvoltarea de software;
  • Experientă de lucru cu bazele de date relaționale;
  • Cunoștințe de bază privind protocoalele Internet și tehnologiile de rețele de calculatoare;
  • Experiență folosind medii UNIX/Linux;
  • Experiență în sisteme de Billing pentru telecomunicații – va fi un avantaj;
  • Cunoștințe avansate in utilizarea: MS Windows, MS Office, SQL;
  • Cunoașterea Limbilor: Engleză, Romana și Rusa la nivel avansat.

Ce propunem

  • Salariu competitiv cu ajustare anuală
  • Primă de performanță si alte beneficii
  • Treninguri si certificări profesionale
  • Oportunități de dezvoltare si călătorii (seminare, conferințe)
  • Experiență unică de lucru într-o echipa dinamica
  • Condiții de lucru confortabile la loc de munca echipat la nivel înalt
  • Spațiu amenajat pentru odihnă si masă

Formular de aplicare

Etapele angajării

1

Aplicarea

CV-ul poate fi completat și expediat prin intermediul paginii web BASS Systems sau prin poșta electronică. Odată recepționat, acesta va fi analizat, ținând cont de cerințele postului vacant, a cunoștințelor și a experienței aplicantului.

2

Interviu HR

Comunicarea directă ne va oferi o imagine mai detaliată despre experiența și realizările obținute. Pe parcursul interviului, candidații vor primi întrebări care ne vor permite să apreciem nivelul de comunicare, capacitatea de colaborare în echipă, curiozitatea, adaptarea la schimbări, creativitatea și menținerea relațiilor.

3

Testarea în oficiul companiei

Candidații, care au trecut cu succes etapele de aplicare și interviu, vor fi invitați la susținerea testelor ce țin de specificul fiecărui post vacant.

4

Interviu de specialitate

În etapa finală, candidații selectați vor fi invitați la interviu direct cu reprezentantul departamentului de profil. La această etapă vor fi evaluate calitățile profesionale, cunoștințele și capacitățile candidatului în raport cu postul vacant anunțat.