1603

Consultant Call-Center

  • Grafic: Full time
  • Deadline aplicare: 31 august , 2019
  • Statut: deschis pentru aplicare
  • Job publicat pe 6 martie 2019

Responsabilități

  • Să asiguri consultanță utilizatorilor la telefon;
  • Să planifici, monitorizezi și să controlezi fluxul solicitărilor de suport;
  • Să aplici metode şi tehnici specializate de intervenţie activă în diferite situaţii;
  • Să promovezi metodele alternative de soluţionare a solicitărilor raportate de utilizatori.

Cerințe

  • Studii superioare complete;
  • Experiență minim 1-2 ani în operare serviciu clienți;
  • Abilitatea de a învăța rapid și tendința de a te perfecționa în continuu;
  • Aspirația de a fi la curent cu tehnologiile noi;
  • Abilități bune de comunicare și corectitudine la scriere;
  • Deprinderi bune de lucru la calculator.

Ce propunem

  • Salariu competitiv cu ajustare anuală;
  • Oportunități de dezvoltare profesională;
  • Experiență unică de colaborare într-o echipă dinamică de profesioniști;
  • Condiții de lucru confortabile și loc de muncă echipat la un nivel înalt;
  • Spațiu amenajat pentru odihnă și masă;
  • Alte beneficii.

Formular de aplicare

Etapele angajării

1

Aplicarea

CV-ul poate fi completat și expediat prin intermediul paginii web BASS Systems sau prin poșta electronică. Odată recepționat, acesta va fi analizat, ținând cont de cerințele postului vacant, a cunoștințelor și a experienței aplicantului.

2

Interviu HR

Comunicarea directă ne va oferi o imagine mai detaliată despre experiența și realizările obținute. Pe parcursul interviului, candidații vor primi întrebări care ne vor permite să apreciem nivelul de comunicare, capacitatea de colaborare în echipă, curiozitatea, adaptarea la schimbări, creativitatea și menținerea relațiilor.

3

Testarea în oficiul companiei

Candidații, care au trecut cu succes etapele de aplicare și interviu, vor fi invitați la susținerea testelor ce țin de specificul fiecărui post vacant.

4

Interviu de specialitate

În etapa finală, candidații selectați vor fi invitați la interviu direct cu reprezentantul departamentului de profil. La această etapă vor fi evaluate calitățile profesionale, cunoștințele și capacitățile candidatului în raport cu postul vacant anunțat.