1513

Consultant AX (HR &Payroll)

  • Grafic: Full time
  • Deadline aplicare: 31 martie , 2019
  • Statut: deschis pentru aplicare
  • Job publicat pe 6 decembrie 2018

Responsabilități

1. Participă la elaborarea documentelor de analiză, design, testare.
2. Participă la parametrizarea și testarea soluției oferite clientului în vederea punerii în funcțiune.
3. Acordă asistență utilizatorilor finali pe durata punerii în funcțiune până la predarea proiectului de implementare către departamentul de suport.
4. Elaborează documentele de analiză și testare conform specificației de business furnizată de client.

Cerințe

1. Studii superioare.
2. Experiență relevantă în mediul corporativ în departamentul Financiar-Contabilitate sau în departamentele de Achiziții, Planificare & Producție, Logistică/Vânzări de cel puțin 3 ani.
3. Experiență în lucrul cu sistemul Microsft Dynamics AX; SAP.
4. Experiență în implementarea sistemelor de tip ERP.
5. Cunoașterea legislației în vigoare cu ultimele modificări (Codul muncii; Legea privind salarizarea în RM; Cod fiscal).
6. Cunoașterea și înțelegerea în profunzime a fluxurilor financiar-contabile pentru segmentul HR & Payroll.
7. Competențe în domeniul Project Management.
8. Cunoașterea Limbilor: Romană, Rusă și Engleză.
9. Cunoștințe de bază în utilizarea: MS Windows, MS Office, MS Visio.

Ce propunem

1. Salariu competitiv cu ajustare anuală.
2. Primă de performanță și alte beneficii.
3. Treninguri și certificări profesionale.
4. Oportunități de dezvoltare și călătorii (seminare, conferințe).
5. Experiență unică de lucru într-o echipă dinamică.
6. Condiții de lucru confortabile la locul de muncă.
7. Spațiu amenajat pentru odihnă și masă.

Informații adiționale

Postul se bazează la sediul Societății. Durata normală a timpului de muncă – 8 ore/zi, 5 zile pe săptămână

Candidații selectați vor susține un interviu pentru testarea competențelor profesionale și de cunoaștere a limbii engleze.
Candidații interesați în postul dat urmează să expedieze CV la adresa e-mail: hr@BASS.md, cu indicarea denumirii postului – „Consultant AX (HR &Payroll)”

Ești așteptat în echipa experților!

Formular de aplicare

Etapele angajării

1

Aplicarea

CV-ul poate fi completat și expediat prin intermediul paginii web BASS Systems sau prin poșta electronică. Odată recepționat, acesta va fi analizat, ținând cont de cerințele postului vacant, a cunoștințelor și a experienței aplicantului.

2

Interviu HR

Comunicarea directă ne va oferi o imagine mai detaliată despre experiența și realizările obținute. Pe parcursul interviului, candidații vor primi întrebări care ne vor permite să apreciem nivelul de comunicare, capacitatea de colaborare în echipă, curiozitatea, adaptarea la schimbări, creativitatea și menținerea relațiilor.

3

Testarea în oficiul companiei

Candidații, care au trecut cu succes etapele de aplicare și interviu, vor fi invitați la susținerea testelor ce țin de specificul fiecărui post vacant.

4

Interviu de specialitate

În etapa finală, candidații selectați vor fi invitați la interviu direct cu reprezentantul departamentului de profil. La această etapă vor fi evaluate calitățile profesionale, cunoștințele și capacitățile candidatului în raport cu postul vacant anunțat.