1489

Business Analist

  • Grafic: Full time
  • Deadline aplicare: 31 martie , 2019
  • Statut: deschis pentru aplicare
  • Job publicat pe 6 decembrie 2018

Responsabilități

1. Analizeaza cerintele de afaceri ale utilizatorilor si ofera consultanta pentru transpunerea in cerinte de sistem, le valideaza cu toti membrii echipei de proiect;
2. Organizeaza si participa la interviuri, intalniri de lucru, focus grupuri pentru a determina cerintele functionale si non-functionale;
3. Ofera suport resurselor alocate, in toate fazele proiectului, inclusiv in perioada de testare;
4. Are rol de coordonator de proiect pe perioada de analiza.

Cerințe

1. Studii superioare;
2. Cunostinte specifice managementului de proiecte;
3. 1-2 ani de experienta dovedita ca si Analist de Business in industria de IT;
4. Cunostinte de baza a managementului de proiect;
5. Capacitatea de analiza si intelegere a sistemelor IT;
8. Cunoasterea Limbilor: Romana, Rusa si Engleza;
9. Excelente abilitati de comunicare scrise si verbale, capacitate de lucru in echipa;
10. Capacitati foarte bune de: analiza, sinteza, planificare, negociere si comunicare;
12. Cunoștințe de baza în utilizarea: MS Office, MS Visio.

Ce propunem

1. Salariu competitiv cu ajustare anuală;
2. Primă de performanță si alte beneficia;
3. Treninguri si certificări profesionale;
4. Oportunități de dezvoltare si călătorii (seminare, conferințe);
5. Experiență unică de lucru într-o echipa dinamica;
6. Condiții de lucru confortabile la loc de munca echipat la nivel înalt;
7. Spațiu amenajat pentru odihnă si masa.

Informații adiționale

Postul se bazează la sediul Societății. Durata normală a timpului de muncă – 8 ore/zi, 5 zile pe săptămână.

Candidații interesați în postul dat urmează să expedieze CV la adresa e-mail: hr@BASS.md , cu indicarea in câmpul subiectului scrisorii a denumirii postului – „Business Analist”

Ești așteptat in echipa experților!

Formular de aplicare

Etapele angajării

1

Aplicarea

CV-ul poate fi completat și expediat prin intermediul paginii web BASS Systems sau prin poșta electronică. Odată recepționat, acesta va fi analizat, ținând cont de cerințele postului vacant, a cunoștințelor și a experienței aplicantului.

2

Interviu HR

Comunicarea directă ne va oferi o imagine mai detaliată despre experiența și realizările obținute. Pe parcursul interviului, candidații vor primi întrebări care ne vor permite să apreciem nivelul de comunicare, capacitatea de colaborare în echipă, curiozitatea, adaptarea la schimbări, creativitatea și menținerea relațiilor.

3

Testarea în oficiul companiei

Candidații, care au trecut cu succes etapele de aplicare și interviu, vor fi invitați la susținerea testelor ce țin de specificul fiecărui post vacant.

4

Interviu de specialitate

În etapa finală, candidații selectați vor fi invitați la interviu direct cu reprezentantul departamentului de profil. La această etapă vor fi evaluate calitățile profesionale, cunoștințele și capacitățile candidatului în raport cu postul vacant anunțat.